دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۹۶
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر حل مشکلات میادین نفتی و گازی در اجرا طرح‌های توسعه‌ای و اکتشافی را مورد مورد تأکید قرار داد و گفت: میادین نفتی و گازی نقش مهمی در ثروت ملی و ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی مناطق دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های مهمی در حوزه نفت و گاز برخوردار است اظهار داشت: استان بوشهر خوشبختانه ظرفیت مختلف در حوزه نفتی و گازی دارد که برخی از آنها در مرحله بهره‌برداری و بخشی هم در شرایط اکتشاف قرار دارد.

وی باتأکید بر همکاری با شرکت ملی نفت ایران برای تحقق برنامه مورد نظر افزود: مشکلات اکتشاف چاه‌های نفتی و گازی در استان بوشهر با تعامل و همکاری برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر، میادین نفتی را ثروت ملی برای کشور و استان بوشهر دانست و بیان کرد: میادین نفتی و گازی نقش مهمی در ثروت ملی و ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی مناطق دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در استان بوشهر میادین مهم نفت و گاز قرار دارد خاطر نشان کرد: برای عملیات‌های اکتشاف و توسعه با لحاظ ابعاد زیست محیطی همکاری لازم می‌شود.

وی رعایت الزامات زیست محیطی در اجرا طرح توسعه و اکتشاف میدان‌‌های نفتی و گازی را مهم دانست و تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌ها، رعایت اصول زیست محیطی در اجرا طرح‌ها امری مهم و ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر